Navigatie

Makkelijk lezen/ Dyslexie

artikelen per pagina
  • E4 - Survival, zo doe je dat (informatief)
    E4 - Survival, zo doe je dat (informatief)

    Survival, zo doe je dat! komt uit de serie Zoeklicht dyslexie informatief voorkinderen van 8-12 jaar. Deze boeken zijn makkelijk te lezen door het lagereAVI-niveau, de mooie vormgeving en het getinte papier.Hoe kun je overleven op…

    € 12,50
  • M5 - Dansen is stoer, man! (informatief)
    M5 - Dansen is stoer, man! (informatief)

    Dansen alleen voor meisjes? Nee, joh! Dansen hoort óók bij jongens. Hiphop,popping . Je leest er alles over in dit stoere boek voor dyslectische kinderenvan 8-12 jaar. Wist je dat er een land is waar agenten balletles krijgen?…

    € 12,50
  • Cowboy Klaas en Cactus Kras
    Cowboy Klaas en Cactus Kras

    Cowboy Klaas heeft slechte zin. Hij moet het cactusbos scheren. Dat is nog niet zo erg, maar in het bos staat de grote gemene Cactus Kras. Dat is de vervelendste cactus van allemaal. Lukt het Klaas om ook deze cactus te…

    € 13,75
  • Flessenpost voor Joost
    Flessenpost voor Joost

    Ieke heeft vlinders in haar buik. Het kriebelt. Zou dat door Joost komen? Joost kwam logeren en samen hebben ze veel gespeeld. Maar dan gaat Joost weer naar huis in Arnhem. Ze mist hem. Maar Arnhem ligt aan de Rijn. Misschien kan…

    € 13,75
  • E4 - Blitz! De jacht op het monster
    E4 - Blitz! De jacht op het monster

    'Blitz! De jacht op het monster' is een leuk AVI kinderboek van Rian Visser. De grappige tekeningen zijn van Lars Deltrap. Het is het vierde deel in de serie 'Blitz!'

    Een monster in de ruimte
    Ruimtewezen Blitz en zijn vogeltje…

    € 12,99
  • E4 - Vier knagers in het Wilde Westen
    E4 - Vier knagers in het Wilde Westen

    AVI E4-niveau

    De familie Stilton is helemaal opgewonden omdat ze naar Cactus Stad vertrekken. Midden in het Wilde Westen van Amerika! Maar het wordt geen rustig tripje. Geronimo komt oog in oog te staan met een enorme stier. Die…

    € 9,95
  • Wereldverhalen Sherlock Holmes
    Wereldverhalen Sherlock Holmes

    Sinds de geheimzinnige verdwijning van haar vader krijgt Mary elk jaar een cadeau: een zeldzame parel. Wie stuurt die parels? En waarom wil hij of zij Mary opeens ontmoeten? Mary roept de hulp in van detective Sherlock Holmes. Wat…

    € 14,50
  • De Cupcakeclub - Het geheime recept - dyslexie uitgave
    De Cupcakeclub - Het geheime recept - dyslexie uitgave

    Zilver is jarig en geeft een cupcakeparty in de bakkerij
    van haar vader. Er gaat van alles mis,
    maar de cupcakes zijn heerlijk!
    Zilvers vader verkoopt de prachtig versierde cupcakes
    in zijn winkel.
    Het wordt zo'n succes dat hij…

    € 14,95
  • zoeklicht dyslexie info Oh la la, een boek vol mode
    zoeklicht dyslexie info Oh la la, een boek vol mode

    Auteur:Spronsen, Elisa van
    Uitgever:Zwijsen Uitgeverij
    ISBN:9789048733835
    Verschijningsdatum: 18-01-2018

    € 12,50
  • zoeklicht dyslexie info Maffe sporten
    zoeklicht dyslexie info Maffe sporten

    Auteur:Schothorst, Daniëlle
    Uitgever:Zwijsen Uitgeverij
    ISBN:9789048733828
    Verschijningsdatum: 18-01-2018

    € 12,50
  • zoeklicht dyslexie info Wat slim, een robot!
    zoeklicht dyslexie info Wat slim, een robot!

    Auteur:Visser, Rian
    Uitgever:Zwijsen Uitgeverij
    ISBN:9789048733842
    Verschijningsdatum: 18-01-2018

    € 12,50
  • Kappen! - dyslexie uitgave
    Kappen! - dyslexie uitgave

    Sander voelt zich veilig in zijn vriendengroepje.
    Maar als Emiel erbij komt, verandert de sfeer.
    De groep wordt een geweldadige bende.
    Als Sander dat doorkrijgt, kan hij al niet meer terug.
    Als de bende een jongen in elkaar slaat…

    € 14,95
  • E3 - Red de witte walvis
    E3 - Red de witte walvis

    Geronimo is blij.
    Hij gaat met Patty naar Walvisbaai!
    Samen op pad, denkt hij. Leuk!
    Maar dan gaat zijn hele familie ook mee.
    Nee, hè!
    Walvisbaai is ook anders dan hij dacht.
    Het is er vies. Het hotel is duur.
    Het strand is…

    € 9,95
  • E4 - SOS uit de ruimte
    E4 - SOS uit de ruimte

    AVI E4

    Er vliegt iets door de ruimte.
    Het is iets wat heel Rokford in zijn greep heeft.
    Dat ding moet weg!
    Geheim agent Nul Nul K gaat de ruimte in.
    En Nul Nul G (Geronimo) moet mee.
    Daarvoor moet Geronimo eerst hard werken om…

    € 9,95
  • E4 - Brand in de bieb
    E4 - Brand in de bieb

    Mo en Joep gaan logeren bij Lena op de boerderij. Maar 's nachts steekt een man Omi's schuur in de fik. En dat is niet het enige gebouw dat in brand vliegt ...
    De drie vrienden besluiten de dader te betrappen. Maar is dat wel zo'n…

    € 10,95
artikelen per pagina

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.

Social media

  Facebook

  Twitter

© 2016 - 2018 Rapunsel Kinderboeken & meer | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.