Navigatie

Makkelijk lezen/ Dyslexie

per pagina
  • Frozen 2
    Frozen 2

    We hebben er lang op moeten wachten, maar eindelijk zijn Elsa, Anna, Olaf en alle andere favoriete karakters weer terug op het witte doek: Frozen 2. Welk spannend avontuur gaan zij deze keer beleven? Vanaf 22 november zijn ze te…

    € 12,99
  • Coco
    Coco

    Miguel is gek op muziek. Hij droomt ervan om beroemd te worden. Maar thuis wordt niet naar muziek geluisterd. Miguel mag dus geen gitaar spelen. Op de avond voor de Dag van de Doden, gebeurt er een wonder. Miguel komt in het Land…

    € 12,99
  • Big Hero 6
    Big Hero 6

    San Fransokyo is een stad, ver weg. Daar woont een wonderkind: Hiro. Op school leert Hiro veel over robots. Zoveel dat hij ze zelf kan maken. Met die robots kan hij vechten. Dat is maar goed ook, want op een dag is de stad in…

    € 14,50
  • Spiegeltje, spiegeltje …Het verhaal van de boze koningin
    Spiegeltje, spiegeltje …Het verhaal van de boze koningin

    De koningin heeft alles: een geweldige man, een lieve stiefdochter, een prachtig kasteel. En ze is ook nog mooi. Maar niet zo mooi als Sneeuwwitje, haar stiefdochter. Is de koningin bereid om alles op te geven voor haar…

    € 16,99
  • The Lion King Het verhaal van Simba
    The Lion King Het verhaal van Simba

    Simba is een kleine leeuw. Zijn papa is de koning van de dieren. Dat wil Simba later ook zijn. Maar Simba heeft een valse oom: oom Scar. Van oom Scar mag Simba nooit koning worden.Daar zorgt hij wel voor. Maar Simba groeit op en…

    € 12,99
  • Gravity Falls Dippers & Mabels gids vol Grote Geheimen en non-stop LOL!
    Gravity Falls Dippers & Mabels gids vol Grote Geheimen en non-stop LOL!

    ippers & Mabels gids vol Grote Geheimen en non-stop LOL! Dipper Pines en Mabel geven tips en trucs om te overleven in Gravity Falls, een dorp vol geheimen, spoken en vreemde mensen. Leer hoe je geheime codes kraakt! En vecht tegen…

    € 14,50
  • Pirates of the Caribbean De wraak van Salazar
    Pirates of the Caribbean De wraak van Salazar

    Het ziet er niet goed uit voor Jack Sparrow. Hij wordt achterna gezeten door de geesten van piraten. Hun baas is kapitein Salazar, een oude vijand van Jack Sparrow. Hij wil elke piraat op zee doden, dus ook Jack is niet veilig…

    € 16,99
  • Vlo en Stiekel
    Vlo en Stiekel

    Ontmoet Floris, ofwel Vlo. Niet zo dapper, best wel klein, en constant dwarsgezeten door de grote bullebak Arjan. Zijn leven is niet echt denderend, totdat er een nieuwe leerling de klas in komt lopen. Een piepklein meisje in…

    € 16,95
  • Naar het noorden
    Naar het noorden

    Het is oorlog, het is winter en er is in de grote steden nauwelijks nog te eten. Jaap, Nel en Kleine Kees vertrekken per binnenschip met een grote groep ondervoede 'bleekneusjes' naar het platte­land in het noorden waar nog wel…

    € 18,95
  • Het geheim van de tempelier
    Het geheim van de tempelier

    Bij het begin van de zomervakantie mag de twaalfjarige Bert mee met zijn vader, die vlak bij de tempelierhoeve in het West-Vlaamse Slijpe opgravingen gaat leiden.
    Behalve de archeologen zitten ook mensen met minder goede…

    € 20,95
  • Actie!
    Actie!

    Een nieuw boek in de succesvolle serie Tobjob!

    Iris wil actrice worden. Ze zit al jaren op een theaterschool, samen met haar vriendin Arja en maatje Dez. De concurrentie is moordend! Wanneer ze een advertentie ziet waarin…

    € 16,95
  • Ik ben Vincent en ik ben niet bang - dyslexie uitgave
    Ik ben Vincent en ik ben niet bang - dyslexie uitgave

    School is voor Vincent net survivallen: je weet nooit precies wanneer je welke ramp kunt verwachten, dus je kunt je maar beter goed voorbereiden.
    Hij kent zijn favoriete survivalhandboek dan ook uit zijn hoofd. En hij heeft altijd…

    € 19,95
  • De (niet zo) rampzalige avonturen van Herre - dyslexie uitgave
    De (niet zo) rampzalige avonturen van Herre - dyslexie uitgave

    Herres vader is een paar jaar geleden verdwenen tijdens een expeditie op de Noordpool. Zijn moeder is doodsbang dat ze Herre ook kwijtraakt. Daarom mag hij niet naar zwemfeestjes, door het verkeer fietsen en touwklimmen tijdens de…

    € 24,95
  • E4 - Wilde Wilma en het eiland vol gaten
    E4 - Wilde Wilma en het eiland vol gaten

    Auteur:Jochen, Till
    Uitgever:Uitgeverij Bontekoe
    ISBN:9789463520744
    Verschijningsdatum: 19-09-2018

    € 13,75
  • E4 - Stop de herfst!
    E4 - Stop de herfst!

    Auteur:Klein, Martin
    Uitgever:Uitgeverij Bontekoe
    ISBN:9789463520942
    Verschijningsdatum: 02-10-2018

    € 13,75
per pagina

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.

Social media

  Facebook

  Twitter

© 2016 - 2019 Rapunsel Kinderboeken & meer | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.