Navigatie

Makkelijk lezen/ Dyslexie

artikelen per pagina
  • Troef-reeks - Kiezen in de oorlog
    Troef-reeks - Kiezen in de oorlog

    Teun probeert iets onder zijn bed te duwen.
    'Doe de deur snel dicht,' snottert hij.
    'Wat is er?' vraagt Gijs.
    'Ik kan het je niet vertellen.
    Omdat jij je mond niet kan houden,' antwoordt Teun.
    'Natuurlijk wel,' zegt Gijs.
    'Ik ben…

    € 14,95
  • Groene reek 6 - Griezelen in de achtbaan (Dyslexie uitgave)
    Groene reek 6 - Griezelen in de achtbaan (Dyslexie uitgave)

    Makkelijk Lezen-uitgave: aangepast lettertype, meer regelafstand, grotere letter, extra witregels en minder moeilijke woorden.

    Als Geronimo met Duifje naar de Grote Griezelkermis in Lugubria gaat, staat hem een muizenissig…

    € 9,95
  • E5 - Zoeklicht Dyslexie - Monsters en paleizen
    E5 - Zoeklicht Dyslexie - Monsters en paleizen

    'Het is jouw wereld, Amin.
    En in die wereld ben jij helemaal alleen.'
    Amin laat het tot zich doordringen.
    Hij zit in een donkere put, zonder water, eten en gereedschap.
    En hij is helemaal alleen.
    Wat een ramp!
    Hij moet eruit zien…

    € 12,99
  • M6 - Zoeklicht Dyslexie - Het raadsel van de Dode Hand
    M6 - Zoeklicht Dyslexie - Het raadsel van de Dode Hand

    Pippa ontdekt in haar vaders antiekzaak een Dode Hand.
    Volgens de verhalen opent dat voorwerp alle deuren en sloten.
    Die nacht wordt de Dode Hand gestolen.
    Vervolgens zijn er overal in de stad vreemde inbraken.
    Iedereen denkt dat…

    € 12,99
  • M4 - Zoeklicht Dyslexie - Superkracht
    M4 - Zoeklicht Dyslexie - Superkracht

    Ties mag een superkracht kiezen.
    Dat mag elk kind dat twaalf wordt.
    Voor één dag.
    Ties kiest voor: de tijd stil kunnen zetten.
    Hij heeft veel lol.
    Maar dan wordt er een bank beroofd.
    Wat moet Ties doen?Auteur: Wieke van…

    € 12,99
  • M6 - Zoeklicht Dyslexie - Pas goed op je zus!
    M6 - Zoeklicht Dyslexie - Pas goed op je zus!

    Richard en zijn zusje Eline mogen meespelen in een film.
    Ze hebben ieder een piepklein rolletje.
    Richard heeft er núl zin in, maar hij gaat toch mee.
    Zijn zusje mag namelijk niet alleen naar de filmset.
    Op de set is het…

    € 12,99
  • E4 - Zoeklicht Dyslexie - Samen honderd!
    E4 - Zoeklicht Dyslexie - Samen honderd!

    Toon is bijna jarig.
    Maar er is niemand om zijn verjaardag mee te vieren.
    Zijn vader en moeder zijn allebei piloot.
    Ze zijn op reis.
    Dan ziet Toon dit bericht:
    Vier gratis je verjaardag in een echt hotel.
    Het is geschreven door…

    € 12,99
  • M4 - Zoeklicht Dyslexie - Op reis in de tijd
    M4 - Zoeklicht Dyslexie - Op reis in de tijd

    Bij Luna thuis krijgen ze een nieuw fornuis.
    Van de lege doos maakt Luna een paleis.
    Door het paleis reist ze naar vroeger.
    Nu is Luna een prinses.
    Haar broer Ties moet ook mee.
    Maar er is een probleem.
    Het fornuis doet het…

    € 11,99
  • E3 - Zoeklicht Dyslexie - Speeltuin van de aapjes
    E3 - Zoeklicht Dyslexie - Speeltuin van de aapjes

    De pap van Tijm wil op reis.
    Op reis naar het oerwoud.
    Daar is een speeltuin ontdekt.
    Die speeltuin is gemaakt door aapjes.
    En Tijm?
    Tijm mag mee!Auteur: Elisa van Spronsen
    Uitgever: Uitgeverij Zwijsen
    ISBN:…

    € 11,99
  • E3 - Zoeklicht Dyslexie - Wat een slaapfeest!
    E3 - Zoeklicht Dyslexie - Wat een slaapfeest!

    Moos geeft een slaapfeest.
    In een tent in de tuin.
    Met Sam, Floor en Josje.
    Midden in de nacht worden ze wakker.
    Er staat een hertje in de tuin.
    Het hertje moet naar de duinen.
    Moos, Sam, Floor en Josje helpen het hert.
    Maar dan…

    € 11,99
  • E4 - Zoeklicht Dyslexie - Blijf uit de buurt!
    E4 - Zoeklicht Dyslexie - Blijf uit de buurt!

    De Mooistraat is niet mooi.
    Hij heet alleen maar zo.
    Hij is genoemd naar de schilder F. Mooi.
    Edwin en Lein wonen in de Mooistraat.
    Ze willen graag beroemd worden.
    Aan meneer Frits vragen ze hoe dat moet.
    Want meneer Frits was…

    € 11,99
  • M5 - Zoeklicht Dyslexie - Kriebels en zo
    M5 - Zoeklicht Dyslexie - Kriebels en zo

    Sanne en Rianne zijn Beste Vriendinnen Voor Altijd.
    Hun namen rijmen zelfs, dat zegt al genoeg.
    Dan wordt Rianne verliefd.
    Ineens kan ze over niets anders meer praten.
    Gelukkig weet Sanne wat ze moet doen.
    Zelf ook verliefd…

    € 11,99
  • M5 - Zoeklicht Dyslexie - Waar is bus?
    M5 - Zoeklicht Dyslexie - Waar is bus?

    Sofie en Sam vinden een hondje.
    Ze nemen hem mee naar huis
    en noemen hem Bus.
    Bus is niet zomaar een hond,
    want hij kan veel kunstjes.
    De kinden gaat optreden met Bus.
    Maar dan wordt Bus gestolen.
    Kunnen Sofie en Sam het hondje…

    € 11,99
  • M5 - Zoeklicht Dyslexie - De maffe schoolreis van Max
    M5 - Zoeklicht Dyslexie - De maffe schoolreis van Max

    Max gaat vandaag op schoolreis:
    varen op zee en dan naar het strand.
    Dat is super leuk!
    Maar er gaat al meteen van alles mis.
    Het schoolreisje van Max loopt heel
    anders dan hij had gedacht.
    Mislukt het allemaal?
    Of wordt het toch…

    € 11,99
  • M5 - Zoeklicht Dyslexie - De ridders van de ronde keukentafel
    M5 - Zoeklicht Dyslexie - De ridders van de ronde keukentafel

    Er is oorlog in het land.De soldaten vechten tegen de Saksen.De kinderen blijven veilig in een kasteel.Daar woont ook de oude tovenaar Merlijn.Maar die heeft het te druk om op de kinderen te letten.De kinderen zijn dus alleen en…

    € 15,95
artikelen per pagina

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.

Social media

  Facebook

  Twitter

© 2016 - 2017 Rapunsel Kinderboeken & meer | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.