Navigatie

Makkelijk lezen/ Dyslexie

artikelen per pagina
  • appzurt-dyslexie van a tot z
    appzurt-dyslexie van a tot z

    Bij kinderen, maar ook bij volwassenen met dyslexie gaat het lezen en schrijven niet automatisch. Ze kunnen wel lezen en schrijven, maar het gaat niet foutloos. Ook bij schrijver Léon Biezeman, die zelf dyslectisch is, gaat het…

    € 12,50
  • Nu weet ik eindelijk wat dyslexie is
    Nu weet ik eindelijk wat dyslexie is

    In haar jarenlange praktijkervaring als orthopedagoog heeft Chantal Engbers een eigen methode ontwikkeld om aan kinderen én volwassenen uit te leggen wat dyslexie nu eigenlijk is. Een methode die voor iedereen te begrijpen is en…

    € 12,50
  • Henk en de dansende letters
    Henk en de dansende letters

    Henk is een kind zoals alle andere kinderen. Of toch niet. Bij hem dansen de letters over de pagina's. Daardoor heeft hij moeite met lezen, spellen en schrijven. Henk heeft dyslexie en dysorthografie. Dat zijn moeilijke woorden…

    € 14,95
  • E3 - Zoeklicht Dyslexie - Speeltuin van de aapjes
    E3 - Zoeklicht Dyslexie - Speeltuin van de aapjes

    De pap van Tijm wil op reis.
    Op reis naar het oerwoud.
    Daar is een speeltuin ontdekt.
    Die speeltuin is gemaakt door aapjes.
    En Tijm?
    Tijm mag mee!Auteur: Elisa van Spronsen
    Uitgever: Uitgeverij Zwijsen
    ISBN:…

    € 11,99
  • E3 - Zoeklicht Dyslexie - Koop hier!
    E3 - Zoeklicht Dyslexie - Koop hier!

    Nour helpt haar mam.
    Daar staat ze dan op de markt.
    Ze doet haar best.
    'Koop hier!' roept ze.
    Naast haar staat Jal.
    Hij lacht haar uit.
    'Nee, koop hier!' roept hij.Auteur: Selma Noort
    Uitgever: Uitgeverij Zwijsen
    ISBN:…

    € 12,99
  • E3 - Zoeklicht Dyslexie - Dit is foute boel!
    E3 - Zoeklicht Dyslexie - Dit is foute boel!

    Tom is in een winkel.
    Maar daar kan hij beter niet zijn.
    Niet nu!
    PANG! PGGGG!
    Tom kent dit geluid van films.
    Het is het geluid van een wapen!Auteur: Jorgen Hofmans
    Uitgever: Uitgeverij Zwijsen
    ISBN:…

    € 12,99
  • E3 - Zoeklicht Dyslexie - Wat een slaapfeest!
    E3 - Zoeklicht Dyslexie - Wat een slaapfeest!

    Moos geeft een slaapfeest.
    In een tent in de tuin.
    Met Sam, Floor en Josje.
    Midden in de nacht worden ze wakker.
    Er staat een hertje in de tuin.
    Het hertje moet naar de duinen.
    Moos, Sam, Floor en Josje helpen het hert.
    Maar dan…

    € 11,99
  • E3 t/m E4 - Zoeklicht Dyslexie - Moet je die mop zien!
    E3 t/m E4 - Zoeklicht Dyslexie - Moet je die mop zien!

    Ken je die mop over Mop?
    En over juf Eef?
    En over die Oen?
    Lees en kijk maar eens in dit boek.
    En vergeet niet te lachen!Auteur: Isabel Versteeg
    Uitgever: Uitgeverij Zwijsen
    ISBN: 9789048729890
    Verschijningsdatum: 10-06-2016

    € 9,99
  • M4 - Zoeklicht Dyslexie - Superkracht
    M4 - Zoeklicht Dyslexie - Superkracht

    Ties mag een superkracht kiezen.
    Dat mag elk kind dat twaalf wordt.
    Voor één dag.
    Ties kiest voor: de tijd stil kunnen zetten.
    Hij heeft veel lol.
    Maar dan wordt er een bank beroofd.
    Wat moet Ties doen?Auteur: Wieke van…

    € 12,99
  • M4 - Gekke dieren, ze leven overal!
    M4 - Gekke dieren, ze leven overal!

    Vreemde vogels en rare snuiters, ze leven overal! Een kleurrijk en aansprekendboek over dieren voor kinderen van 8-12 jaar. Met een lager AVI-niveau, maarbeslist niet kinderachtig.Er leven meer dan één miljoen diersoorten.En nog…

    € 12,50
  • M4 - Zoeklicht Dyslexie - Help me!
    M4 - Zoeklicht Dyslexie - Help me!

    Eva is met haar hond Bruno op het strand.
    Ze ziet schelpen in het zand liggen.
    De schelpen vormen twee woorden.
    Er staat: Help me.
    Eva schrijft terug met schelpen in het zand.
    Op een dag schuilt ze voor het onweer.
    Maar ze is niet…

    € 12,99
  • M4 - Zoeklicht Dyslexie - Op reis in de tijd
    M4 - Zoeklicht Dyslexie - Op reis in de tijd

    Bij Luna thuis krijgen ze een nieuw fornuis.
    Van de lege doos maakt Luna een paleis.
    Door het paleis reist ze naar vroeger.
    Nu is Luna een prinses.
    Haar broer Ties moet ook mee.
    Maar er is een probleem.
    Het fornuis doet het…

    € 11,99
  • E4 - Zoeklicht Dyslexie - Samen honderd!
    E4 - Zoeklicht Dyslexie - Samen honderd!

    Toon is bijna jarig.
    Maar er is niemand om zijn verjaardag mee te vieren.
    Zijn vader en moeder zijn allebei piloot.
    Ze zijn op reis.
    Dan ziet Toon dit bericht:
    Vier gratis je verjaardag in een echt hotel.
    Het is geschreven door…

    € 12,99
  • E4 - Zoeklicht Dyslexie - Blijf uit de buurt!
    E4 - Zoeklicht Dyslexie - Blijf uit de buurt!

    De Mooistraat is niet mooi.
    Hij heet alleen maar zo.
    Hij is genoemd naar de schilder F. Mooi.
    Edwin en Lein wonen in de Mooistraat.
    Ze willen graag beroemd worden.
    Aan meneer Frits vragen ze hoe dat moet.
    Want meneer Frits was…

    € 11,99
  • E4 - Zoeklicht Dyslexie - De maffe mensen uit de Mooistraat
    E4 - Zoeklicht Dyslexie - De maffe mensen uit de Mooistraat

    Edwin en Lein wonen in de Mooistraat.
    De oude meneer Frits woont daar ook.
    Op een dag valt Edwin hard.
    Meneer Frits neemt hem mee naar de dokter.
    Een dokter in hun eigen Mooistraat!
    Dat wisten Lein en Edwin niet.
    Maar er is wel…

    € 12,99
artikelen per pagina

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.

Social media

  Facebook

  Twitter

© 2016 - 2017 Rapunsel Kinderboeken & meer | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.